03 Νοεμβρίου 2021

Χρήσιμες συμβουλές για να ανακουφιστείτε από τον πονόλαιμο

  • Πίνετε ζεστά ροφήματα για ενυδάτωση, αλλά και για να μαλακώσει ο λαιμός και να περιοριστεί ο πόνος.
  • Αυξήστε την πρόσληψη υγρών (νερού και χυμών φρούτων). Κάνετε εισπνοές ατμού.
  • Αποφύγετε το κάπνισμα και περιβάλλον με ρύπανση που ερεθίζουν το λαιμό.
  • Μην παίρνετε αντιβιοτικά. Δεν μπορούν να καταπολεμήσουν τα συμπτώματα ιογενούς αιτιολογίας. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι η ανάπτυξη ανθεκτικών μικροβίων.
  • Χρησιμοποιήστε παστίλιες ή στοματικό διάλυμα για γαργάρες. Καταπραΰνουν, χωρίς να περιέχουν αντιβιοτικό.
  • Διατηρήστε τον οργανισμό σας σε καλή κατάσταση. Η υγιεινή διατροφή, πλούσια σε αντιοξειδωτικά και η τακτική άσκηση θα ενισχύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Συμβουλευτείτε τον ιατρό σας αν ο πονόλαιμος διαρκεί περισσότερο από 7 ημέρες, αν έχετε υψηλό πυρετό και πολύ κόκκινο ή πυώδη λαιμό, αν οι λεμφαδένες σας έχουν πρηστεί ή αν δεν μπορείτε να καταπιείτε, ούτε καν υγρά.

βιβλιογραφικές αναφορές

Οι πληροφορίες προορίζονται για γενική πληροφόρηση και ενημέρωση του κοινού και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή ιατρού ή άλλου αρμοδίου επαγγελματία υγείας.

Σχετικές Αναγνώσεις

  1. Στοματική υγεία και ποιότητα ζωής

    Η στοματική υγεία αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα γενικής ευεξίας καθώς κλινικές μελέτες δείχνουν ότι οι φλεγμονές της στοματικής κοιλότητας μπορεί να έχουν αντίκτυπο στη συνολική μας υγεία καθώς και να συμβάλλουν στην επιδείνωση νοσημάτων που προϋπάρχουν όπως είναι η καρδιαγγειακή νόσος και η αρθρίτιδα.

    Κατηγορίες: Στοματική Υγεία